Ängelholms varumärke Ängelholms varumärke Webbkamera på stortorget

Verktygsmeny

Hjälp

Sök på webbplatsen

Bygga, bo och miljö

I Ängelholms kommun har vi nära till
havet, skogen och staden.

Alla människor behöver leva på en plats
som är trygg och som fungerar.
I Ängelholm tänker vi på allas hälsa
och på naturen.

Här finns information om
hur du ska ta hand om ditt avfall,
om brand, vatten och avlopp
och energi.

Ett bättre sätt att leva

Barnen behöver en säker väg till skolan.
Vi vill ha skogar och parker.
Vi vill också att någon tar hand om vårt avfall på ett bra sätt
och vi vill ha rent vatten.
Vi vill ha regler som gör att trafiken är trygg.

Sidan granskad den 2 juli 2014.

Allmän information

Om Ängelholm

Adress:
Östra vägen 2
262 80 Ängelholm

Telefon: 0431-870 00
E-post: This is an email address

Kundtjänst-öppettider:
Måndag - torsdag 07.30-17.00
Fredag 07.30-16.00

Kommunens kundtjänst

Jourtelefon och andra kontakter

Felanmälan

Lämna din synpunkt

Ängelholms kommun på sociala medier

Facebook

Twitter

Instagram

Youtube

Visste du att Kenny Jönsson kommer från Ängelholm?