Ängelholms varumärke Webbkamera på stortorget

Verktygsmeny

Sök på webbplatsen

Bygga, bo och miljö

Kommentera sidan

Skicka en kommentar om sidan till innehållsansvarig. Fält markerade med * måste fyllas i.

Ange kontrollordet i textfältet nedan. *

I Ängelholms kommun har vi nära till
havet, skogen och staden.

Alla människor behöver leva på en plats
som är trygg och som fungerar.
I Ängelholm tänker vi på allas hälsa
och på naturen.

Här finns information om
hur du ska ta hand om ditt avfall,
om brand, vatten och avlopp
och energi.

Ett bättre sätt att leva

Barnen behöver en säker väg till skolan.
Vi vill ha skogar och parker.
Vi vill också att någon tar hand om vårt avfall på ett bra sätt
och vi vill ha rent vatten.
Vi vill ha regler som gör att trafiken är trygg.

Sidan granskad den 2 maj 2013.

Allmän information