Ängelholms varumärke Webbkamera på stortorget

Verktygsmeny

Sök på webbplatsen

Utbildning, barnomsorg

Kommentera sidan

Skicka en kommentar om sidan till innehållsansvarig. Fält markerade med * måste fyllas i.

Ange kontrollordet i textfältet nedan. *

I Ängelholm har vi skolor
som ger eleverna lust att lära sig.

Över femtusen barn och ungdomar går i förskola,
grundskola eller särskola i Ängelholms kommun.
Över tusen elever går i gymnasiet.
Över tusen anställda arbetar i förskolan
och skolan.

 

Sidan uppdaterad den 27 mars 2009.

Vill du veta mer?

Tel. 0431-870 00
This is an email address

Allmän information

Om Ängelholm

Ängelholms kommun
Östra vägen 2
262 80 Ängelholm
Tel: 0431-870 00
Fax: 0431-46 80 94 
This is an email address

Jourtelefon och andra kontaktuppgifter

Postadress
Ängelholms kommun
262 80 Ängelholm

Fakturaadress
Ängelholms kommun fakturacentral
Box 1020
262 21 Ängelholm

Visste du att Ängelholms kommun finns på både Facebook och Twitter?