Ängelholm stärker sitt företagsklimat
Ängelholms kommun fortsätter att stärka sitt företagsklimat. I Svenskt Näringslivs enkät Företagsklimat 2026 ökar kommunen sitt sammanfattande omdöme till 4,0 och når återigen det högsta sammanfattande omdöme någonsin. Förra året låg motsvarande siffra på 3,9.