I Ängelholms kommun har vi nära till havet, skogen och staden.
Alla människor behöver leva på en plats
som är trygg och som fungerar.
I Ängelholm tänker vi på allas hälsa
och på naturen.
Här finns information om
hur du ska ta hand om ditt avfall,
om brand, vatten och avlopp
och energi.
Frågor och svar
Ställ din fråga till kundtjänstFrågor och svar
Prenumerera på sidan
Fyll i din e-post adress nedan för att få e-post när sidan uppdateras. Du kan också välja att avregistrera dig.
Fick du hjälp av informationen på sidan?
Ge oss gärna feedback så att vi kan göra hemsidan och informationen bättre.