Du kan få information om kommunens arbete och tala om vad du tycker på många olika sätt. Du väljer politiker till kommunfullmäktige när det är val. Kommunfullmäktige bestämmer i kommunen. De har möten som du kan gå och lyssna på.
Kommunen har olika nämnder och beredningar
som arbetar med olika frågor.
Huvuduppdrag är kontor med anställda
som jobbar med det politikerna har beslutat.
Frågor och svar
Ställ din fråga till kundtjänstFrågor och svar
Prenumerera på sidan
Fyll i din e-post adress nedan för att få e-post när sidan uppdateras. Du kan också välja att avregistrera dig.
Fick du hjälp av informationen på sidan?
Ge oss gärna feedback så att vi kan göra hemsidan och informationen bättre.