Ängelholms kommun lanserar en ny chatt

Nu lanseras en ny chattfunktion på engelholm.se. Genom den nya chatten kan vi ge ännu snabbare och bättre kundservice än tidigare.

I chatten får du direktkontakt med våra kundtjänsthandläggare som finns redo att svara på dina frågor och ge den hjälp du behöver. Den nya chatten gör att våra kundtjänsthandläggare kan hantera cirka 3 - 4 chattar samtidigt och inkomna frågor skickas till en handläggare med rätt kompetens inom det specifika området.

— Vi hoppas att fler ängelholmare kommer dra nytta av chattfunktionen för att snabbt och smidigt komma i kontakt med kommunen, säger Andreas Bergdahl, kundtjänstchef Ängelholms kommun.

Du hittar chatten i en ruta till höger på alla sidor på engelholm.se. Chatten är bemannad under Kundtjänst ordinarie öppettider och är ett bra komplement till andra kontaktvägar som telefon, mejl eller personligt besök hos Kundtjänst.

Kundtjänstmedarbetare chattar via datorn med invånare.